AdminSys Kft. 2017-es díjszabásai

Tisztel​t Ügyfelünk!

Cégünk az eseti ügyfelei számára az alábbi táblázatban szereplő díjazás alapján végzi tevékenységeit:

Eseti szolgáltatás táblázat:

Támogatás típusa óradíj egység egység típusa nettó egységár
E-mail / Telefonos segítségkérés (?) 1500 Ft 1 alkalom 1500 Ft
Távoli asztal segítség (?) 6000 Ft 15 perc 1500 Ft
Helyszíni munka (technikusi) (?) 6000 Ft 30 perc 3000 Ft
Helyszíni munka (mérnöki) (?) 9000 Ft 30 perc 4500 Ft
Kiszállás 4500 Ft 1 alkalom 4500 Ft
Technikai tanácsadás 6000 Ft 1 alkalom 6000 Ft

 

 

 

 

 

 

 

 


Súgó:


E-mail / Telefonos segítségkérés:

Telefonon, vagy levelezésben nyújtott technikai támogatás, mely során információt szolgáltatunk (adatok, jelszavak, technikai megoldások). Nem minősül díjköteles szolgáltatásnak az ajánlatadás, illetve vásárlás esetén nyújtott tanácsadás.

...vissza

Távoli asztal segítség:

Távolról, a TeamViewer nevű program segítségével, az inteneten keresztül végzett munka, melynek során kollégáink az ügyfél gépére bejelentkezve, az ügyfélel együtt oldja meg a problémákat.

...vissza

Helyszíni munka (technikusi):

Munkaállomásokon, nyomtatókon végzett helyszíni hardveres és szoftveres feladatvégzés.
Nem tartalmazza a kiszállás költségét!

...vissza

Helyszíni munka (mérnöki):

Szervereken, hálózati eszközökön végzett hardveres és szoftveres feladatvégzés.
Nem tartalmazza a kiszállás költségét!

...vissza