Hogyan válasszunk informatikai szolgáltatót!

  Természtesen tisztában vagyunk, hogy a mai időkben szinte mindig az ár számít, de egy informatikai szolgáltató választásnál érdemes más szempontokat is mérlegelni.
- alaposság: hogy ad a leendő szolgáltató ajánlatot egy rendszerüzemeltetésre (ha felmérés nélkül összeszámolja a gépeket és beszorozza egy összeggel az porbléma)
- megbizhatóság: hogy kezeli a leendő szolgálatót a cégeknél tudomására jutott információkat
- szakértelem: érdemes kiválasztani egy a közelmultban megoldott vagy várható informatikai fejlesztést, és megkérdezni a leendő szolgáltatót, hogy mi a véleménye, illetve ő hogy oldaná meg.
- gyorsaság és elérhetőség: egy -egy problémára milyen hamar reagál a leendő szolgáltató, illetve a szolgáltatás milyen csatornákon, időintervallumban érhető el..
- felelőség vállalás: a leendő szolgáltató milyen felőséget vállal az üzemeltetett rendszerekkel kapcsolatban, kialakít -e katasztrófa tervet.
- innováció: milyen ötlete volt a legutóbb és hogyan valósította meg.. hogy tudja segíteni a céget a fejlődésben.